رپورتاژ

ایمپلنت مگاژن ساخت کجاست ؟ ( + قیمت و معرفی )

ایمپلنت دندان روشی درمانی ترمیمی برای درمان بی دندانی و رفع مشکلات آن است که در سال های اخیر دارای محبوبیت فراوانی شده است، ایمپلنت دندان دیگر دغدغه بی دندانی را از بین برده است.  اما ناگفته نماند که این روش نیز دغدغه  ای جدید ایجاد کرده است، این دغدغه برای بیمارانی که می خواهند بی دندانی خود را درمان کنند انتخاب برند ایمپلنت دندان است. مگاژن یک برند ایمپلنت کره ای محبوب، خوش قیمت و با کیفیت است که در این مقاله قصد بررسی ایمپلنت کره ای مگاژن را داریم.

برند ایمپلنت دندان

در سراسر جهان برند های متفاوتی در کشورهای متفاوت مشغول فعالیت در این صنعت دندان پزشکی هستند. برند های آمریکایی رتبه اول جهان را به خود ارائه داده اند و برند های اروپایی در رتبه دوم جدول قرار دارند و برند های کره ای رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند. هرچند باید بدانید برند های کره ای با توجه به قیمت مناسبشان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند البته این موضوع درباره تمامی برند های کره ای صدق نمی کند اما برخی از این برند های کره ای در حال رقابت با برند های اروپایی هستند و محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه می کنند. برند های کره ای که در ایران مورد استفاده پزشکان و بیماران قرار می گیرد دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش هستند.

ایمپلنت مگاژن

مگاژن ( megagen )  یکی از برند های تولید کننده ایمپلنت کره ای است که محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می کند، در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر این برند ایمپلنت مگاژن می پردازیم. همان طور که به این موضوع اشاره کردیم ایمپلنت مگاژن یکی از برند های کره ای است که از سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرده و خیلی زود توانسته در سال 2005 مجوز اف دی ای، را کسب کند و همین موضوع نشان گر آن است که کیفیت برای ایمپلنت مگاژن از اهمیت بالایی برخوردار است.  علاوه بر آن نیاز است بدانید که ایمپلنت مگاژن از اولین برند های کره ای است که توانسته مجوز اف دی ای بگیرد. ایمپلنت مگاژن از این جهت که بتواند بیماران بیشتری را پشتیبانی کند دارای محصولات متنوعی است.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت مگاژن

شرکت مگاژن یکی از تولید کنند های بزرگ و با کیفیت ایمپلنت در کشور کره است. درمان ایمپلنت نیازمند بخش بزرگی از تجهیزات و وسایل مرتبط با این درمان می باشد. از طرفی نیز هر شرکت ایمپلنت سازی باید فیکسچر های متفاوتی را با ویژگی های متفاوت طراحی و تولید کند تا بتواند بخش بیشتری از بیماران را که قصد درمان با استفاده از ایمپلنت را دارند، تحت پوشش قرار دهد. همانطور که در بالا توضیح داده شد درمان ایمپلنت نیازمند بخش وسیعی از تجهیزات می شود که برخی از آنها توسط برند ها طراحی و تولید می شوند و برخی دیگر خیر.

ایمپلنت مگاژن ساخت کجاست ؟

ایمپلنت مگاژن یک برند ایمپلنت در کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سئول این کشور قرار دارد.

 هزینه درمان ایمپلنت مگاژن

یکی از نکته های مهم در انجام درمان ایمپلنت بودجه در نظر گرفته شده توسط هر بیمار برای انجام این درمان می باشد. معمولا ایمپلنت های کره ای دارای قیمت مناسبی نسبت به سایرکشور های سازند ایمپلنت می باشند. اما همه آنها دارای کیفیت مناسبی نیستند. به همین دلایل به شما پیشنهاد می شود در انتخاب ایمپلنت های کره ای دو مورد را در نظر داشته باشید. کیفیت و تجربه آنها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. ایمپلنت مگاژن دارای این دو فاکتور است، یعنی در کنار کیفیت مناسب، تجربه بالایی نیز دارد.

اگر می خواهید درباره هزینه ایمپلنت کره ای بیشتر بدانید، می توانید از لینک ( https://roshadent.com/%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C/ ) دیدن فرمایید.

نکته مهم: فراموش نکنید یکی از عوامل موثر در موفقیت درمان کاشت ایمپلنت دندان انتخاب پزشکی ماهر و متخصص است، هر چه مهارت پزشک بیشتر باشد طول درمان کاهش می یابد و درصد موفقیت درمان افزایش می یابد از همین جهت در انتخاب دندان پزشک ماهر کوشا باشید.

مراحل درمان ایمپلنت مگاژن

  • ابتدایی ترین مرحله درمان با استفاده از ایمپلنت های مگاژن معاینه و طراحی نقشه درمان توسط دندان پزشک متخصص و ماهر است، در این مرحله ابتدا پزشک شرایط سلامت، استخوان فک، وضعیت دهان و دندان بیمار را بررسی کرده و با استفاده از عکس های رادیوگرافی و تصویر برداری های 3 بعدی شرایط بیمار را مورد بررسی قرار می دهد، سپس نقشه درمان را طراحی کرده و محل قرار گیری ایمپلنت مگاژن را تعیین می کند همچنین مشخص می کند کدام نوع فیکسچر ایمپلنت مگاژن برای بیمار مناسب است.
  • مرحله دوم آماده سازی شرایط بیمار برای درمان است، یعنی اگر بیمار نیاز به عصب کشی، خارج کردن ریشه از استخوان فک و یا پیوند استخوان فک و… داسته باشد دندان پزشک ابتدا این درمان های پیش نیاز را برای بیمار انجام می دهد تا شرایط بیمار برای کاشت ایمپلنت دندان مساعد شود.
  • مرحله سوم عمل جراحی کاشت پایه ایمپلنت درون استخوان فک است، در این مرحله پس از تزریق بی حسی و یا بی هوشی لثه را با استفاده از تیغ جراحی و یا پانچ برش می دهند تا استخوان فک نمایان شود، پس از نمایان شدن استخوان فک با استفاده از ابزار مخصوص دندان پزشکی استخوان فک بیمار را سوراخ کرده و پایه ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهند. سپس لثه را اطراف پایه بخیه می زنند تا استخوان فک رشد کرده و اطراف پایه را بپوشاند تا پایه ایمپلنت ثابت و مستحکم شود، اصطلاحا به این امر جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان فک می گویند که 3 الی 6 ماه زمان می برد.
  • در مرحله نهایی پس از این که استخوان فک بیمار به خوبی با پایه ایمپلنت جوش خورد تاج دندان را روی آن قرار می دهند و به پایه ایمپلنت متصل می نمایند.

فیکسچرهای مگاژن

در این بخش به بررسی فیکسچر های مگاژن می پردازیم که یکی از مهم ترین قسمت های درمان ایمپلنت می باشد. بخش بزرگی از موفقیت درمان ایمپلنت به کیفیت و ویژگی های مورد استفاده در فیکسچر ها مربوط می شود. زیرا فیکسچر ها درون استخوان فک قرار می گیرند و باید با این استخوان جوش بخورند به همین دلیل روند درمان تا حد زیادی بستگی به فیکسچر ها دارد. بنا  به دلایلی که در بالا گفته شد تمام برند های ایمپلنت سازی در دنیا بخش زیادی از وقت خود را صرف طراحی و تولید فیکسچر های خود می کنند. فیکسچر های برند مگاژن از قبیل زیر هستند:

  • Any Ridge
  • Palatal
  • Anyone
  • Mini
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

هاست وردپرس هاست وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا