آموزش

رفع مشکل خطای نصب برنامه در اندروید

رفع مشکل خطای نصب برنامه در اندروید

اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل امروز است. دلیل این است که به تناسب، کاربر پسند و آسان برای استفاده برای همه کاربران است. شک ندارم که اکثر مردم ترجیح می دهند اندروید پیش از دیگر سیستم عامل های موبایل کاربردی است.
اما این بدان معنی است که شما هرگز در هنگام استفاده از گوشی های هوشمند هیچ مشکلی یا خطا را نمی بینید. همه ما دوست داریم برنامه های مختلف و یا بازی ها را در گوشی های اندروید مان نصب کنیم، اما بعضی اوقات هنگام نصب شما یک خطا را نشان می دهد که می گوید “یک مشکل در حال تجزیه پکیج وجود دارد”

Fix Unfortunately, Pokemon Go has Stopped Error.

بنابراین اگر در هنگام نصب هر برنامه یا بازی در گوشی هوشمند اندرویدی خود، با این نوع از خطا مواجه شوید و بخواهید از آن خلاص شوید، نگران نباشید زیرا در اینجا در این مقاله قصد دارم درباره این خطا، دلیل و نحوه رفع آن صحبت کنیم.دلیل و خطایی در بسته نصبی وجود دارد که باید رفع شود.

شما ممکن است این خطا را با توجه به دلایل زیر بدست آورید:

  • یک مشکل در تجزیه بسته وجود دارد.
  • فایل APK دانلود شده خراب شده یا به طور کامل دانلود نشده است. 
  • شما ممکن است اجازه نصب برنامه های غیر تجاری را خاموش کرده باشید.
  • اگر برنامه سازگار با سخت افزار و یا نسخه سیستم عاملی شما استفاده می کنید,نیست.

بنابراین اکنون که ما می دانیم چه مشکلی وجود دارد که خطای بسته را تجزیه می کند، می توانیم به راحتی به این مشکل برسیم.

1. اجازه نصب از منابع ناشناخته:

ما تمایل داریم فایلهای APK را از فروشگاه Google Play دانلود کنیم ولی بعضی اوقات ما آن را از منابع ناشناخته دانلود کردیم و از این رو اندروید اجازه نمی دهد ما برنامه را نصب کنیم.

یکی از رایج ترین حل این مشکل این است که «اجازه نصب برنامه ها را از منابع نامشخص داشته باشید» را فعال کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید

  • به منوی تنظیمات دستگاه بروید.
  • رفته پایین و بر روی برنامه ها کلیک کنید.
  • اکنون جعبه منابع ناشناخته را بررسی کنید تا امکان نصب نرم افزارهای غیر تجاری را فراهم کند.پس از تکمیل مراحل فوق ساده شما می توانید سعی کنید برنامه را نصب کنید که دوباره خطارا نشان ندهد.

2.Inspect Your APK File:

اگر خطای فوق الذکر برای رفع خطا کار نمی کند، اکنون می توانید سعی کنید که فایل APK که دانلود کرده اید را بررسی کنید. بررسی کنید که فایل به طور کامل دانلود شده و خراب نشده است.

اگر فایل apk را از هر مکان دیگری دانلود کرده باشید و سپس فروشگاه Google Play را دانلود کنید. سعی کنید آن را در حال حاضر نصب کنید.

3.App سازگار با دستگاه یا سیستم شما نیست:

اگر هنوز نمیتوانید از شر آن خلاص شوید، مشکلی وجود دارد که پارامتر خطای بسته را داشته باشد و سپس به وضوح نشان میدهد که پرونده ای که شما بارگیری کرده اید سازگار با سخت افزار دستگاه شما یا سیستم عامل نیست. برای نصب آن بر روی یک دستگاه Android دیگر که سازگار است سخت افزار بهتر و نسخه بالاتر از آندروید در آن نصب شده است.

بنابراین این ها بعضی از مشکل هایی هستند که به شما کمک می کند تا با مشکل در تجزیه پیام خطا در Package آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

هاست وردپرس هاست وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا