آموزش

دسترسی به سایت های فیلتر بدون فیلتر شکن

معمولا هر جا برای کسی خط قرمزی مشخص شده باشد ،افراد تمایل بیشتری برای شکستن آن دارند .ازجمله این خطوط قرمز که در کشورهایی نظیر ایران بسیار پررنگ می نماید ، مسئله فیلترینگ است .از وقتی که بحث فیلترینگ در کشور جدی شد ، بلا فاصله راه فرار از دست فیلتر هم فراهم شد .اصولا در دنیای امروز امکان اینکه جلوی دسترسی انسان ها به اطلاعات را بگیریم تقریا غیر ممکن است .هر چه تجهیزات فیلترینگ قوی ، هوشمند و پیشرفته باشند ،بازهم در مقابل هوش بشری ناتوان و عاجزند. در این پست از لرنچی بدون توجه به بحث ضرورت بودن یا نبودن فیلترینگ آموزش دسترسی به سایت ها بدون فیلتر شکن را آموزش میدهیم!

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد : بررسی کامل طرح صیانت و عواقب آن

برای باز شدن سایت های فیلتر شده می توانیم  با انجام تغییراتی ساده  در مرور گر گوگل کروم  سایت های فیلتر را باز نمود. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

۱-گوگل کروم  را باز کنید و سمت راست بالای صفحه،  روی سه خط موازی افقی برای تنظیمات کلیک کنید. یک منو باز می شود.

۲-در آن منو ( Settings ) را کلیک کنید . منوی جدیدی در کل صفحه باز می شود.

 

۳- مطابق شکل زیر بر روی open chrome web store  کلیک کنید

۴- در صفحه باز شده مطابق شکل در قسمت جستجو عبارت ultra surf را تایپ کنید. و سپس  بر روی Add  کلیک کنید .

 

۵- پس از نصب آیکن مربوطه مطابق شکل در سمت راست مرورگر نمایش داده  میشود که با فعال کردن گزینه on  و برقراری اتصال امکان باز شدن فایل های فیلتر به ما داده می شود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 293 میانگین: 3.6]

هاست وردپرس هاست وردپرس

3 دیدگاه

  1. سلام . میخواستم بپرسم می دانید چه جوری می شود بدون نصب فیلتر شکن از فیلتر شکن استفاده کرد؟ اداره ما اینترنت را دستکاری کرده امکان دانلود و نصب نداریم . vpn های کروم و موزیلا هم بسته شده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا