سیستم عاملنرم افزارهک و امنیتویندوز

بازیابی پسورد wifi

چگونه پسورد wifi خود را پیدا کنید؟

چگونه پسورد wifi خود را پیدا کنید؟

بسیار پیش امده است که پس از یکبار اتصال به شبکه wifi خود رمز عبور خود را فراموش کرده باشید. و شایدرمز عبور پیش فرض را عوض کرده اید.در این پست به آموزش پیدا کردن رمز عبور خود میپردازیم.

گذرواژه پیش فرض را امتحان کنید:

اگر مودم شما هنوز از نام کاربری و رمز عبور پیش فرض استفاده کند، میتوانید آن را آسان پیدا کنید.هر مودم دارای رمز ورود پیش فرض خود است که اغلب تصادفی است.برای پیدا کردن رمز پیش فرض ظاهر مودم خود را بررسی کنید.شما باید یک برچسب را جایی از مودم پیدا کنید(اکثرا این برچسب زیر مودم پیدا میشود) که شامل “SSID” نام شبکه بی سیم و رمز عبور است. اگر هنوز پارامتر پیش فرض را تغییر نداده اید، می توانید از آن رمز عبور برای اتصال به مودم استفاده کنید.شما شاید با وارد کردن کلمه admin بتوانید این کار را بکنید.

 

چگونه رمز عبور فعلی شبکه Wi-Fi را در ویندوز پیدا کنید:

اگر به یک شبکه Wi-Fi از یک لپ تاپ یا رایانه رومیزی متصل شده اید، ویندوز  این رمز عبور شبکه Wi-Fi را به خاطر خواهد داشت. شما می توانید رمز عبور Wi-Fi را بر روی هر کامپیوتر ویندوز که در حال حاضر به آن وصل شده یا قبلا به آن شبکه Wi-Fi وصل شده است پیدا کنید.

برای پیدا کردن رمز عبور شبکه Wi-Fi که در حال حاضر به آن متصل هستید، به بخش Network and Sharing Center در کنترل پنل بروید.سریع ترین راه برای انجام این کار: بر روی آیکون Wireless Network در نوار وظیفه راست کلیک کرده و روی “Open Network and Sharing Center” کلیک کنید.

بر روی نام اتصال Wi-Fi فعلی کلیک کنید.

بر روی  Wireless Properties کلیک کنید.

در پنجرi ظاهر شده بر روی سر برگ Security کلیک کنید و در این پنجره تیک گزینه  show characters بگذارید رمز در قسمت Network security key نمایش داده می شود.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

هاست وردپرس هاست وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا