آموزش

۱۰ کد مخفی گوشی که باید بدانید

10 کد مخفی گوشی که باید بدانید

تلفن همراه شما دارای اطلاعات بیشماری درباره سخت افزار و سیستم عامل خود است. ولی، دستیابی به این اطلاعات در حالت عادی ممکن نمی شود. اما اگر  برخی از  کد های مخفی گوشی را بدانید، با استفاده از آنها می توانید به ویژگی های مخفی گوشی های اندرویدی دست پیدا کنید. در این مقاله کوتاه قصد داریم چند کد مخفی گوشی های اندرویدی را به شما معرفی کنیم.

کد #۴۳*

در صورتی که همیشه سرتان شلوغ است و مشغول می باشید و تماس های زیادی را دریافت می کنید با فعال کردن این کد می توانید برای تماس های خود لیست انتظار تهیه کنید. به این صورت که چنانچه شماره شما مشغول بود فرد تماس گیرنده به لیست انتظار هدایت می شود تا زمانی که تماس شما به پایان برسد.

کد #*#*۸۳۵۱#*#*

اگر می خواهید مکالمات قبلی خود را بشنوید و نمی دانید از چه راهی این کار را ممکن کنید. با شماره گیری این کد شما می توانید مکالمات ۲۰ تماس قبلی خود را به صورت ویس گوش بدهید.

کد *#۷۷۸۰#

مواقعی که گوشی شما به طور کامل هنگ کرده و هیچ راهی برای درست کردن آن ندارید می توانید با گرفتن این کد گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

کد *۲۱*۰۲۱#

شما می توانید با شماره گیری این کد گوشی خود را به حالتی تغییر بدهید که فردی که با شما تماس می گیرد یا به شما پیام می دهد با پیغام :« شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد». روبرو می شوید. در حالی که شما تماس و پیام فردی که موفق نشده با شما تماس بگیرد را دریافت کنید و ببینید.  لازم به ذکر است برای غیر فعال کردن این کد می توانید از کد *۲۱# استفاده نمایید.

کد #۳۱#

با اضافه کردن این کد به ابتدای شماره ای که می خواهید با آن تماس بگیرید شماره شما برای کسی که با آن تماس می گیرید مخفی می ماند.

کد *#۰۲۲۸#

درصورتی که در مدتی متوجه شدید که باتری گوشی شما خیلی زودتر  از حد معمول خود تمام می شود با وارد کردن این کد می توانید از وضعیت سلامت باطری خود با خبر شوید.

کد *۳۳۷۰#

اگر در جایی هستید که تلفن همراه شما آنتن دهی خیلی ضعیفی دارد با شماره گیری این می توانید کمی آنتن دهی گوشی خود را قوی تر کنید.

کد *۹۳۷۷۷۷۷۷۷۷#

تا به حال برای شما پیش آمده که در حال گشت و گذار در اینترنت باشید و همزمان فردی پشت سر هم به شما زنگ بزند و شما نمی خواهید در آن لحظه پاسخ بدهید؟ شاید بخواهید فقط از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنید ولی تماس ها را مسدود کنید . با شماره گیری فوق می توانید ضمن اینکه از اینترنت سیم کارتتان استفاده کنید تمامی تماس های ورودی خود را مسدود نمایید و بدون نگرانی از دریافت تماسی در اینترنت گوشی خود گشت و گذار کنید.

کد *#۳۴۹۷۱۵۳۹#

 با استفاده از این کد می توانید اطلاعاتی را درباره دوربین موبایل روی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود نمایش دهید.

کد *۶۷#

این کد را قبل از شماره گیری وارد کنید و پس از آن می توانید تماس ناشناس برقرار کنید. ولی این کد بروی همه اندرویدها جواب نمی دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 2.8]

هاست وردپرس هاست وردپرس

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا