آموزشسیستم عاملنرم افزارویندوز

حذف برنامه های ناخواسته از ویندوز ۱۰

چگونه می توانم برنامه های ناخواسته را از ویندوز 10 حذف کنم؟

چگونه می توانم برنامه های ناخواسته را از ویندوز ۱۰ حذف کنم؟

هر سیستم عامل،شامل ویژگی هایی است که برخی افراد آن را دوست ندارند یا به انها نیاز ندارند. این حتی بیشتر از یک مشکل با Google Android است که ما استفاده میکنم، بنابراین من ناراحتی شما را درک می کنم. با این حال، من از بین بردن برنامه های مایکروسافت، را به شما اموزش می دهم.

زمان و تلاش شما در از بین بردن این برنامه ها هیچ مزایایی ندارد و مایکروسافت به راحتی می تواند آنها را با هر ارتقا سیستم عامل، که دو بار در سال است،نصب مجدد کند. بنابراین شما متعهد خواهید شد که زمان بیشتری را برای آینده قابل پیش بینی بگذرانید.

با این وجود، شما می توانید بسیاری از برنامه ها را مخفی یا حذف کنید، از جمله موارد بسیار قدیمی مانند ویندوز مدیا پلیر و اینترنت اکسپلورر. شما مطمئنا می توانید نسخه آزمایشی مایکروسافت آفیس را که ممکن است بر روی رایانه شما نصب شده باشد حذف کنید.این کار مقداری ازفضای ذخیره شده را ازاد می کند.مانند(حذف بازی های رایگان). با این حال، شما نباید برنامه Windows Store یا Edge را حذف کنید.

برنامه ها و متغیرها:

برخی از برنامه های مایکروسافت دارای آیکون هستند یا در منوی شروع ظاهر می شوند. شما می توانید آنها را با کلیک راست بر روی آنها انتخاب و بر روی “Uninstall” کلیک کنید.
اگر نه، برنامه تنظیمات را اجرا کنید و روی «برنامه ها و ویژگیها» کلیک کنید. این لیست برنامه ها و برنامه های شما را نشان می دهد و به شما می گوید که هر مقدار فضای مورد نیاز است. بر روی یک برنامه که آن را نمی خواهید کلیک کنید و ممکن است گزینه ای برای حذف آن ارائه شود.

در غیر این صورت، CCleaner Free Piriform یک راه ساده برای حذف بیشتر برنامه های همراه را فراهم می کند. برای اجرای CCleaner Free ،روی ابزار (آیکون آچار) کلیک کنید تا لیستی از برنامه ها دریافت کنید. بر روی ناشر کلیک کنید تا این ستون را مرتب کنید تا همه برنامه های مایکروسافت باشند.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

هاست وردپرس هاست وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا