اخبار تکنولوژی

گوشی میت ۴۰E ‌هووای در حال آماده سازی است

گوشی میت 40E ‌هووای در حال آماده سازی است

طبق گزارشات میدانی و خبرهای تایید نشده در حال حاضر کمپانی هووایی در حال آماده سازی گوشی مدل میت E40 اقتصادی است.

غول فناوری چینی به احتمال زیاد قرار است عضو جدید از مدل های گوشی هووای مثل هواوی میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو پلاس و درنهایت میت ۴۰ Rs پورشه دیزاین را که گفته می شود از نظر اقتصادی مقرون و به صرفه است را روانه بازار کند.

به گزارش دیجیاتو به نظر می رسد گوشی هوشمندی با کد رمز «OCE-AN00» منتسب به این دستگاه در «کنسرسیوم برق وایرلس« یا «WPC» و همچینین «TENAA» چین رویت شده و تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است.

شواهد مرتبط به کنسرسیوم برق وایرلس که بیشتر شارژرهای بی‌سیم را تایید می‌کند، حاکی از آن است  که این محصول جدید هووایی با شارژر ۵ وات عرضه خواهد شد.

شواهد مرتبط به  سایتTENN چین نیز اطلاعات زیادتری درباره این محصول جدید در اختیار قرار می‌دهد. یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های فاش‌شده در مورد میت ۴۰E، چیپست آن است. برخلاف هواوی میت ۴۰ که با چیپست کرین ۹۰۰۰E با فرکانس ۳٫۱۳ گیگاهرتز معرفی شد؛ محصول تازه این سری یعنی هواوی میت E40 احتمالا از یکی از چیپست‌های کرین ۹۹۰E 5G‌ یا کرین ۹۹۰ ۵G با فرکانس ۲٫۸۶ گیگاهرتز بهره خواهد برد.

باتوجه به اینکه در نامگذاری گوشی از حرف «E» استفاده شده است، به احتمال زیاد باید منتظر عرضه آن با چیپست کرین ۹۹۰E 5G باشیم.

به نظر می‌رسد هواوی میت ۴۰E با نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED، رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسل، رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایتی در کنار حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی، مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۰در دسترس کاربران قرار گیرد.

در پنل جلویی دستگاه، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل پشتی، دوربین سه گانه شامل دوربین‌های ۵۰، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

در نتیجه هواوی میت ۴۰E تنها از نظر چیپست با میت ۴۰ تفاوت خواهد داشت و همین مساله باعث می‌شود با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه شود. هنوز تاریخ رسمی رونمایی از این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

هاست وردپرس هاست وردپرس

سعید زارعین

سعید هستم 27 ساله، یک عدد تولید محتوا(ئر) خلاق :)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا